Zvyšte si počet on-line rezervací svých služeb jednoduše pomocí tlačítka „Rezervovat nyní“ na Facebook stránce.
Facebook je skvělým nástrojem pro navyšování počtu on-line rezervací a růst vašeho podnikání. Pokud integrujete svůj rezervační rozvrh se svým obchodním profilem na Facebooku, můžete získat větší publikum a zaujmout více lidí jednoduše díky vylepšování své stránky.
Hledáte rezervační systém, který by bylo možné integrovat s Facebookem nebo s vaší webovou stránkou? Zaregistrujte se a získejte bezplatnou zkušební verzi na neomezenou dobu a založte si svůj rozvrh.
Propagace vašeho on-line rezervačního rozvrhu přes Facebook je velmi snadná. Přestože za něj zaplatíte nízký poplatek, jedná se pravděpodobně o nejlepší a nejlevnější způsob, jak zacílit na to pravé publikum pro vaše služby a na správném místě. Můžete si vytvořit cílovou skupinu na základě pohlaví, věku, polohy a zájmů, a zaujmout tak nové uživatele a rychle rozšiřovat svou zákaznickou základnu. Další výhodou je, že toho můžete dosáhnout bez vynaložení větších nákladů.
Užitečný tip: Přidejte si přímý odkaz na rozvrh do svého podpisu v e-mailu a máte-li webové stránky, přidejte na několik stránek tlačítko „Rezervovat nyní“, aby byla rezervace pro vaše zákazníky co nejjednodušší.
Pokud jste ještě provedli integraci svého rezervačního rozvrhu SuperSaaS s profilem na Facebooku, můžete použít tento stručný návod, ve kterém se dozvíte, jak si můžete tlačítko „Rezervovat nyní“ přidat.
Facebook je skvělým nástrojem pro navyšování počtu on-line rezervací a růst vašeho podnikání. Pokud integrujete svůj rezervační rozvrh se svým obchodním profilem na Facebooku, můžete získat větší publikum a zaujmout více lidí jednoduše díky vylepšování své stránky.
Hledáte rezervační systém, který by bylo možné integrovat s Facebookem nebo s vaší webovou stránkou? Zaregistrujte se a získejte bezplatnou zkušební verzi na neomezenou dobu a založte si svůj rozvrh.
Propagace vašeho on-line rezervačního rozvrhu přes Facebook je velmi snadná. Přestože za něj zaplatíte nízký poplatek, jedná se pravděpodobně o nejlepší a nejlevnější způsob, jak zacílit na to pravé publikum pro vaše služby a na správném místě. Můžete si vytvořit cílovou skupinu na základě pohlaví, věku, polohy a zájmů, a zaujmout tak nové uživatele a rychle rozšiřovat svou zákaznickou základnu. Další výhodou je, že toho můžete dosáhnout bez vynaložení větších nákladů.
Užitečný tip: Přidejte si přímý odkaz na rozvrh do svého podpisu v e-mailu a máte-li webové stránky, přidejte na několik stránek tlačítko „Rezervovat nyní“, aby byla rezervace pro vaše zákazníky co nejjednodušší.
Pokud jste ještě provedli integraci svého rezervačního rozvrhu SuperSaaS s profilem na Facebooku, můžete použít tento stručný návod, ve kterém se dozvíte, jak si můžete tlačítko „Rezervovat nyní“ přidat.
Vytvořte si účet a začněte SuperSaaS používat ještě dnes. Pokud máte jakékoli dotazy, můžete se obrátit na náš tým podpory.