Rozhovory se zákazníky: Kateřina Dahl - zakladatelka společnosti Career Denmark

Kateřina Dahlová je kariérní poradkyně a zakladatelka společnosti Career Denmark. Se svou společností propojuje mezinárodní uchazeče o zaměstnání v Dánsku s vhodnými pozicemi a pomáhá firmám najít ty správné talenty.


Katka se přestěhovala před několika lety do Dánska. Poté, co získala zkušenosti v oblasti prodeje na více než pěti pozicích ve světě SaaS, se rozhodla založit vlastní firmu Career Denmark. Brzy se její firma rozjela a nyní je kariérní poradkyní, která pracuje s firmami i jednotlivci hledajícími práci. Když Kate v roce 2020 zakládala svou společnost, rozhodla se pro plánování schůzek se svými klienty používat službu SuperSaaS. Od rozšíření její společnosti se Kateřino používání SuperSaaS změnilo. Rozhodli jsme se zkontrolovat, jak SuperSaaS pomohla Katce řídit její rostoucí firmu.


Jak jste se poprvé dozvěděla o službě SuperSaaS?

Se společností SuperSaaS jsem přišla do kontaktu kvůli jednomu ze svých kurzů fitness. V té době jsem byla koncovým uživatelem a používala jsem SuperSaaS k plánování lekcí online. Nyní SuperSaaS používám k tomu, aby si klienti mohli domlouvat schůzky a plánovat lekce buď se mnou, nebo s mými zaměstnanci.


Co děláte vy?

Učím cizince, jak hledat práci v dánském kulturním kontextu. Jedná se o pomoc při poskytování zpětné vazby k životopisům a motivačním dopisům a přípravu na pohovor. Kromě pomoci s těmito aspekty zajišťuji, aby lidé měli správné nástroje pro integraci na dánském trhu práce. Dánsko je, co se týče hledání práce, velmi odlišné od Spojených států, kde jsem předtím také žila. Pořádáním seminářů a školení učím své klienty, jak se orientovat na dánském trhu práce, jak se vyrovnat s kulturními nuancemi, jak sdělit firmám svou hodnotu a jak navazovat kontakty a vytvářet obsah sítě LinkedIn, aby si udrželi silnou pozici. Svou firmu jsem zaregistrovala 1. března 2020 a od té doby se moje společnost rychle rozrůstá. Nyní také spolupracuji s firmami a organizacemi na rozšíření jejich viditelnosti a udržení mezinárodních talentů.


Jak vám SuperSaaS zatím pomohl s vaším podnikáním?

V počátečních fázích mé firmy mi online plánovací systém SuperSaaS pomohl výrazně zvýšit produktivitu. Díky systému SuperSaaS jsem mohla automatizovat proces rezervací pro sebe i své zákazníky. Předtím jsem vše dělala ručně a domlouvání schůzek muselo probíhat podle určitého procesu, který začínal uzavřením smlouvy, následoval elektronický podpis a poté převod peněz. To mi zabralo značné množství času a úsilí. Od té doby, co jsem začala používat SuperSaaS pro svůj rezervační proces, jsem se zbavila všech těchto časově náročných úkolů. Nyní využívám službu SuperSaaS pro sebe i své zaměstnance. Klienti si nyní mohou vybrat, u koho si mohou rezervovat schůzku po registraci prostřednictvím webových stránek Career Denmark. SuperSaaS se o vše postará a ušetří hodiny drahocenného času.


Proč jste chtěla pracovat jako kariérní poradce?

Viděla jsem, jaké potíže mají cizinci při hledání vysněné práce v Dánsku. Protože mám životní zkušenosti, chtěl jsem pomáhat ostatním a zjistit, jestli by moje metody mohly internacionálům pomoci, a ony pomáhají! Postupem času jsem pak tyto metody zdokonalovala a více je přizpůsobovala konkrétním potřebám klientů na základě jejich vzdělání atd. Nyní jsem na základě svých metod a školení pomohla stovkám cizinců úspěšně získat pozici na dánském trhu práce. Proto věřím, že pro cizince může být velmi přínosné získat profesionální pomoc při ucházení se o zaměstnání na mezinárodním nebo mezikulturním trhu.


Jak se vám v poslední době daří?

Věci byly hektické, ale jdou dobře. Kromě rozšiřování kariéry v Dánsku jsem se také stala maminkou krásného chlapečka. V době, kdy jsem začínala, se moje podnikání začalo opravdu rozjíždět a online kalendář integrovaný na mých webových stránkách se začal opravdu plnit. Školy, univerzity a instituce posouvaly termíny na týdny, ne-li měsíce dopředu.

Nyní pracuji nejen s klienty, kteří hledají práci, ale také s firmami a organizacemi. Což jako podnikatel vyžaduje velké nasazení a rovnováhu mezi oběma různými typy klientů a služeb. Od doby, kdy jsem začala pracovat v oblasti prodeje, jsem velmi strukturovaný člověk. V prodeji jsem používala platformu CRM, abych měl po ruce všechny informace o zákaznících. SuperSaaS dělá totéž pro mé klienty. Dbám tedy na to, abych si vše naplánovala. Díky službě SuperSaaS nemusím všechny schůzky plánovat ručně, což mi značně usnadňuje udržování strukturovaného profesního životního stylu.


Co teď děláte jinak?

Vzhledem k tomu, že SuperSaaS má možnost vytvářet složitější scénáře rozvrhu, zkoumám, jak mi může pomoci rozšířit podnikání. V tuto chvíli pracuji s jedním zaměstnancem, ale do budoucna plánuji spolupráci s více externisty. To může znamenat, že budu potřebovat různé rozvrhy, abych optimalizoval naše procesy.


Co se vám na používání SuperSaaS líbí?

Velmi se mi líbí integrace, kterou SuperSaaS nabízí s Kalendářem Google. Kalendář Google používám ve své rutině často, a tak jsem si nastavila synchronizaci. Nyní se mi schůzky klientů automaticky importují do Kalendáře Google a zákazníci dostávají odkaz na schůzku s Google Meet.

Další funkcí, kterou oceňuji, je platební systém SuperSaaS a jeho podpora různých měn. Když jsem hledala software pro plánování schůzek, většina z nich nenabízela dánskou měnu (DKK), což je pro firmu se sídlem v Dánsku trochu problém. Možnost nechat své klienty platit v dánských korunách byla rozhodně velkým prodejním argumentem, který mě dovedl k výběru SuperSaaS.

I když jsem s možnostmi, které SuperSaaS nabízí, spokojen, doufám, že SuperSaaS v budoucnu zdokonalí design svého uživatelského prostředí, aby bylo pro klienty ještě přívětivější.  Celkově jsem s používáním služby SuperSaaS pro své podnikání spokojena. Je levný a velmi dobře přizpůsobitelný.


Vytvořte si účet a začněte SuperSaaS používat ještě dnes. Pokud máte jakékoli dotazy, můžete se obrátit na náš tým podpory.