Jak si zajistíte růst podnikání s pomocí on-line rezervačního systému

On-line rezervační systém SuperSaaS můžete využívat k růstu svého podnikání odkudkoli, kdykoli a pomocí jakéhokoli zařízení.



Ať již zakládáte fitness studio, plánujete přijímací pohovory nebo vedete jazykovou školu s několika pobočkami, můžete k rozvoji svého podnikání využívat on-line rezervační systém. Rozběhnutí podnikání na internetu není vždy úplně snadné, avšak v době, kdy většina zákazníků bude vaše služby hledat právě na internetu, je to naprostou nezbytností. On-line rezervační systém vám pomůže zautomatizovat a spravovat rezervační rozvrh, rozšiřovat řady zákazníků a spojovat se s nimi na sociálních sítích.

Častým problémem drobných podnikatelů je snaha o koordinaci rezervací po telefonu či e-mailu nebo dokonce přes výměnu textových zpráv s rostoucím počtem zákazníků. Nejhorší případy nastávají, když dojde k nedorozumění, a vy a váš zákazník přijdete na schůzku v odlišný čas.
Zde uvádíme tři způsoby, jak můžete využívat on-line rezervační systém pro rozvoj svého podnikání.

Umožněte zákazníkům, aby prováděli rezervace sami


Když zákazníkům umožníte, aby se rezervovali sami, velmi jim tím spolupráci s vámi usnadníte. On-line rezervační rozvrhy jsou stále populárnější a zákazníci zjišťují, o kolik jednodušší a rychlejší jsou samostatné rezervace. Vy nemusíte být neustále k dispozici, a získáte tak mnohem více času na rozvoj svého podniku, namísto administrativní činnosti.

S rostoucím podnikáním a počtem zaměstnanců budete mít též výhodu v již zavedeném on-line rezervačním systému. Poté bude již snadné přidávat další členy pro přijímání rezervací a spravovat rozvrh.

Spravujte svou databázi a maximalizujte podnikání


Seznam e-mailových kontaktů je mocný marketingový nástroj. On-line rezervační systém můžete také využít k rozšiřování a správě své zákaznické databáze. Jednoduše požádejte během rezervačního procesu zákazníky o vytvoření účtu se jménem a e-mailovou adresou.
Tyto údaje poté použijete k založení seznamu příjemců, abyste mohli se svými zákazníky být aktivně v kontaktu. Přeci jen získání loajality zákazníků spočívá hlavně v dobré komunikaci. Například si můžete stáhnout svou databázi do programu Excel a zjistit, kdy se který zákazník naposledy přihlásil nebo vytvořil rezervaci. Stručný e-mail zákazníkům, kteří již delší dobu nebyli aktivní, je může inspirovat, aby provedli novou rezervaci.

Propojte svůj on-line rezervační systém se sociálními sítěmi


Pro růst vašeho podnikání je neméně důležité výrazné působení na sociálních sítích. Nástroje, jako je Facebook nebo Twitter, a vaše webová stránka vám umožňují udržovat kontakt se zákazníky, sdílet promo akce a inspirovat k opakované spolupráci. Integrace vašeho on-line rozvrhu do těchto komunikačních nástrojů je velmi snadná a nepotřebujete k ní žádné zkušenosti s vývojem webu.
Svůj on-line rezervační systém můžete s těmito komunikačními nástroji propojit naprosto bez problémů a osobitým způsobem přidat své vlastní logo, značku nebo barevné schéma. Bude vás to stát nějaké to úsilí navíc, ale vaši zákazníci se díky tomu budou při používání vašeho on-line rezervačního systému cítit jako doma. Pomůže to také vybudovat dobré vztahy s vašimi zákazníky a vytvořit profesionální vzhled a působení vašeho podniku.

Budete překvapeni, jak rychle vaše firma poroste a o kolik více času budete mít na své služby. On-line rezervační systém nejen zaručí pro vaše zákazníky příjemnější zážitek, ale vám také velmi usnadní život. Již nebudete muset se svými zákazníky složitě hledat shodné volné místo ve svých kalendářích, ani ručně sestavovat seznam příjemců pro své e-maily nebo se snažit zůstat v kontaktu se zákazníky na odpojených sociálních sítích.